Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 650 F ABS - 2009

31398 Km
N.v.t.
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
suzuki - gsx-650-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki GSX 650 F – 2009 | 31.398 km | Sportieve Tourmotor met ABS

 

Zoek je een sportieve en comfortabele motor met betrouwbare prestaties?



Deze Suzuki GSX 650 F uit 2009 is uitgerust met ABS en een sportdemper voor een extra krachtige sound!

 

Bouwjaar: 2009
Kilometerstand: 31.398 km
ABS – voor extra veiligheid en controle
Leovince sportdemper met DB-killer – sportief geluid zonder overlast

 

Prijs: €3.999



Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion