Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 650 F - 2014

Garantie: Ja
17409 Km
Zilver
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CBR 650 F ABS 

Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 17.409 
Garantie: ja 6 maand 

Mooie en goed onderhouden CBR 650 F heeft bij 15.700 nog een beurt gehad bij de dealer. 

Opties en accessoires: 
* Volledig akrapovic uitlaat systeem 
* Led knipperlichten 
* Korte kentekenhouder 
* Garmin houder
* Gear indicator 
* Duo Seat cover 
 

Inclusief losse originele 35KW A2 set 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion