Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2014

Garantie: Ja
15490 Km
Oranje
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM SMC R 690

Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 15.490
Garantie: ja 3 maand 

Zeer nette motorfiets ! Heeft Recent een jaarlijkse beurt gehad ( olie filter remvloeistof ) 

.


Kilometer teller is een keer vervangen waardoor de huidige kilometerstand onlogish is. ( zie dealer rapport )

.
 

30KW A2 op kenteken - is vol vermogen  

.

Opties en accessoires: 
*Akrapovic uitlaat systeem titanium 
* Val protectie 
* Akrapovic mapping 


 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion