Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2011, 65944 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 9910 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.049,- p/mnd klik hier
2011, 25454 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2012, 28353 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 18800 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 25000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 28068 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2012, 27506 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 23889 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 3.988,- p/mnd klik hier
2014, 31496 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 65506 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2014, 40579 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2014, 22432 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2015, 54348 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion