Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Suzuki DL 650 V-Strom – 2014 | 25.351 km | Compleet uitgeruste allroad!
Zoek je een comfortabele, betrouwbare en compleet uitgeruste allroad?
Deze Suzuki DL 650 V-Strom uit 2014 is klaar voor al je ritten – van woon-werk tot verre toertochten!
Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 25.351 km
ABS – extra veiligheid onder alle omstandigheden
Topkoffer – ruime opbergmogelijkheid
Handvatverwarming – warm je handen op koude dagen
12V-aansluiting op het stuur – ideaal voor navigatie of opladers
Handkappen – extra bescherming tegen wind en regen
Comfortabele zitpositie en fijne vering
Valbeugels
Deze DL 650 staat bekend om zijn soepele V-twin motorblok en degelijke bouwkwaliteit. Instappen en genieten!
Inruil en financiering mogelijk
Interesse? Bel, mail of app!
0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl
Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?
Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
Betaalbare motoren mét garantie
De koffie staat altijd klaar!
Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!
Openingstijden:
Ma: Gesloten
Di: 13:00-17:30
Wo: 9.00 - 17.30
Do: 9.00 - 17.30
Vr: 9.00 - 17.30
Za: 9.00 - 15.00
De Friese Motorfiets
Conradi Veenlandstraat 102,
9104 LA Damwald
Tel: +31(0)511-233032
Email: info@defriesemotorfiets.nl
Website: www.defriesemotorfiets.nl
Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
Facebook - De Friese Motorfiets
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 90° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 81|62.6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11.2:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 69|50.5|8800 |
Max. koppel | 60|6400 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Showa telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Showa swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1560 |
Lengte | 2290 |
Breedte | 835 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 197 |
Leverbare kleuren | Wit ,zwart, oranje |
Beschrijving | Allround adventure! De 2014 V-Strom 650 ABS
De Suzuki V-Strom 650A heeft superieure stuureigenschappen, veel power, subliem comfort en een schitterend design. Hiermee is de Suzuki klaar voor elk allround avontuur!
Excellente handling
De populaire V-Strom staat bekend om zijn perfecte stuureigenschappen. Het lichtgewicht aluminium frame biedt een hoge stijfheid en geeft een perfecte balans. Mede dankzij een gewicht van slechts 214 kilogram en de verbeterde zitpositie is er een excellente controle onder alle omstandigheden.
Topprestaties
Het sterke 650 cc V-Twin motorblok is extreem soepel en levert 69 pk vermogen, maar ook een hoog koppel in het lage en midden toerengebied. Bovendien is de V-Strom 650A bijzonder zuinig, waardoor een verbruik van slechts 1 liter op 25,2 kilometer kan worden behaald.
Ultiem comfort
De vertrouwde comfortabele zitpositie is geoptimaliseerd door een stijlvol zadel met meer grip en een slanke gestileerde benzinetank. Daarnaast biedt de V-Strom optimale windbescherming door het nieuwe in drie standen verstelbare windscherm. Ook de luchtinlaten en luchtuitlaten zijn ontworpen voor een verbeterde wind- en warmtegeleiding.
Styling
Het kuipwerk is slank en modern vormgegeven en voorzien van een frisse two-tone kleurstellingen. De strakke lijnen van de motor sluiten naadloos aan bij de nieuwe stijlvolle uitlaat en de lichtgewicht bagagedrager met geïntegreerde handgrepen voor de duopassagier. Voor 2014 zijn er naast de vertrouwde grijze uitvoering twee nieuwe kleurstellingen: wit, rood.
Accessoires
Voor de V-Strom 650A is ook een uitgebreide collectie originele Suzuki accessoires en accessoirepakketen beschikbaar. Zo is er voor de reislustige motorrijder bijvoorbeeld een kunststof kofferset, touring windscherm, handvatverwarming en externe 12 Volt aansluiting. De avontuurlijke rijders kunnen kiezen voor een complete uitrusting met aluminium koffers, valbeugels, carterbeschermplaat en handkappen. Daarnaast zijn er ook twee compleet aangeklede modellen: de V-Strom 650A Touring, Adventure en Rhino. Beide modellen zijn reeds voorzien van de nodige accessoires voor nog meer comfort en rijplezier! |
Motoren zijn mijn passie. Dat is de reden dat ik in 2014 hobbymatig begonnen ben met het inkopen en verkopen van motoren. Ik merkte dat er veel vraag is naar motoren maar dat niet iedereen zin en tijd heeft voor het zoeken naar motoren, het onderhandelingsproces en het ophalen van de motoren. Daarnaast ontbreekt soms de kennis en ervaring om snel te kunnen beoordelen of de motor in goed staat is. Deze taak neem ik u dan ook graag uit handen.
Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken. Cruciaal bij de totstandkoming van een goede onderhandeling. In de afgelopen jaren heb ik al veel klanten blij mogen maken met een goede motor tegen een scherpe prijs. Een goede levering is erg belangrijk en ik ben pas tevreden wanneer mijn klanten tevreden zijn. Na 3 jaar is De Friese Motorfiets uitgegroeid naar een klein zelfstandig bedrijf dat nog steeds in ontwikkeling is. De vraag naar hulp in de onderhandeling, ophalen en wegbrengen van motoren neemt toe maar ook verzoek om onderhoud, reparaties en motorbanden komt binnen.
Daarom heb ik besloten om mij per april 2017 volledig als zelfstandige op de Friese Motorfiets te richten. Iets waar ik lange tijd naar heb uitgekeken. Ik zie ook uit naar een mooie blijvende samenwerking met mijn huidige klanten maar ook nieuwe samenwerkingsverbanden. Dus heb je vragen of hulp nodig neem dan contact op via telefoon of email.
Met vriendelijk groet, Kees Hiemstra, De Friese Motorfiets
 | Damwald, Friesland |
 | 0511-233032 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken