Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 ABS - 2014

25351 Km
N.v.t.
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki DL 650 V-Strom – 2014 | 25.351 km | Compleet uitgeruste allroad!

 

Zoek je een comfortabele, betrouwbare en compleet uitgeruste allroad?



Deze Suzuki DL 650 V-Strom uit 2014 is klaar voor al je ritten – van woon-werk tot verre toertochten!

 

Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 25.351 km
ABS – extra veiligheid onder alle omstandigheden
Topkoffer – ruime opbergmogelijkheid
Handvatverwarming – warm je handen op koude dagen
12V-aansluiting op het stuur – ideaal voor navigatie of opladers
Handkappen – extra bescherming tegen wind en regen
Comfortabele zitpositie en fijne vering
Valbeugels
 

Deze DL 650 staat bekend om zijn soepele V-twin motorblok en degelijke bouwkwaliteit. Instappen en genieten!

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion