Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 50250 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 33900 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2001, 23120 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 90147 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2002, 24508 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2002, 37305 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 52223 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2004, 53368 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2004, 53510 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2004, 22334 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
2004, 21540 Mls
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 35000 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 33000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2009, 26500 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2009, 52973 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 30675 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 31888 Km
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion